ponedjeljak, svibnja 31, 2004

Kod veselog ginekologa urnebes

Tako jednog ljeta, po običaju Clitorella se nije previše zamarala oblekom za taj velebni posjet. Glupe žene, oblače najfinije donje rublje, pa ne budu to imale na stolu, možeš imati i usrane gaće, tko te pita. Neoprezna ,kakva je inače, obukla je zabunom hlače-haljinu, zapravo izgleda kao haljina, ali donji dio su hlače, naravno u jednom komadu, kad skidaš ,moraš sve, nezgodno je i u wc-u. Došla ona ,i odjednom ,tajac. Pita doc, da kaj je ,pa sve je po planu.-Gospon doktor, ja se moram čistam skinuti-Imam nepraktični dio garderobe.-Pa kaj, ja sam doktor, skidaj sve, koga briga, ja sam doktor!!!!!!!!!!!- -Nema druge skinula se Clitorella, kao od majke rođena, doc mrtav hladan, zapravo nije se usudio smijati, jer mu je Clitorelle bilo žao, ipak joj je bilo neugodno. -Pa kaj, gola si, dobro zgledaš, kada si već totalno gola, može i pregled grudiju, sve odjednom ,pa si mirna. Tako Doc znalački isprešlatao totalno golu Clitorellu, i nakon što se obukla prasnuo u smijeh. -Čuj, pa kaj se sramiš, malko sam te pogledao "nedoktorski", sve je OK. -Situacija je bila doslovno groteskna, rekao je ,da lijepo moli Clitorellu, da mu dođe uljepšati Božić, da ga interesira, kako će to izvesti.-Doktore jednostavno Bunda i taksi. Ispod bunde niš.-Tebe se ne može iznenaditi, ali ti možeš sve oko sebe. -po mojoj dijagnozi 100 ti ne gine. Clitorella

Nema komentara: