ponedjeljak, svibnja 31, 2004

Posjeta

Clitorella je znala ,da se Predator SVOJEVOLJNO sprema u Dom umirovljenika. Bio je to određen dom , na čije mjesto se čekalo. Clitorella je rodila Zlato i u predsoblju gledala svog Predatora kako odlazi sa dvije male putne torbe, uglavnom uspomena,. Šest tjedana staro Zlato i ona stajali su kao zaliveni, došao je taj trenutak.Clitorella nije nikad opaziala suze, ,plakala je u jastuk, gdje je počivalo Zlato. Otišla je . Sjela je na pod i iz duše zaridala od tuge,Predator je otišao u "stilu". Bilo je vrijeme Božića, Clitorella je izbrljala ,da mora po potrepštine, otišla je u taj Dom. Dom kao hotel, ima recepciju. ita je p ortir ,da tko je ona, narubu suza govori tko je. On Službemno moli osobnu iskaznicu.To je Clitorellu dotuklo,, da vidi, mamu treba joj osobna,otišla je u bar popila, ne baš malo pića i vrisnula , da jebem (oprosti Webmasteru, emocije), tko će mi zabraniti da vidim svoju mamu, da ću ubiti svakoga ,koji mi se nađe na putu sobe 110.Svi su bili zabezeknuti. Upala je poput tatara u sobu svog Predatora, koji je u miru nešto čitao. Predatoru je bio dovoljan Clitorellin pogled.Uhvatila ju je zaruke i rekla:"DUŠO IMAŠ ZLATO I MUŽA I STAN, MENE PUSTI ,JA SAM UMORNA...BIT ĆU TU DOK MOGU UVIJEK ZA TEBE ,ALI TI SI SAD MAMA I ŽENA I MORAŠ SE S TIME POMIRITI,SVI MI IDEMO SVOJIM PUTEM.ZNAM DUŠO ,DA TI JE TEŠKO, IZDRŽI. Clitorella

Nema komentara: