četvrtak, svibnja 27, 2004

Veleslika strica Morrisa

Blaženi Kishon, jest da bih mu morala plaćati ,autorska prava, no, ne valjda zbog jednog napisa, koji me "inspirirao".Glupe svadbe, vjenčanja, ljudi uglavnom poklanjaju stvari da se otarase krame.Kishon kaže ,kako se njegova supruga neuspješno "protezala ,da sakrije sliku, užas, pred gostom ,uglednim likovnim kritičarem, nije uspjela sakriti posrnule pralje i ostali kič.Imali smo, ne znam imamo li još tetku iz 10 koljena, zagrebačku milostivu, koja je poput stare kraljice majke(Engleske) uredno lokala rum i sve po spisku, vjerojatno je još živa i ZDRAVA pijana dama zaključuje ,da joj je drago da ne vidi sliku jercca 93 godine. Na našem vjenčanju je bila mrtva pijana i komentirala da je Boris ruski grof(naravno propali),no rukoljub prije tradicionalnog poljupca je NEŠTO POSEBNO.Bilo bi bolje da me "posvetio"na drugi način, no tradicija je tradicija. Ugledna dama ,koja je tradicionalno pokopala bar 4 muža, otjerala svu djecu i poklonila nam neopisivu secesijsku nakaradu od slike.Boris ju je uredno stavljao na zid, a ja skidala, Predator je bio neutralan, bolje se ne miješati u bračne zgode.Skinula ja to čudo i frknula, po običaju našeg cirkusa od stana nekamo. Zvoni, uredno dama u 5pm. na reccimo kavu(pljoska u džepu), caffee corretto.Kava sa alkoholom, odnosno alkohol sa kavom, ISUSE, gdje je slika, napijali mi staru ,dok se ja ne snađem, da gdje je.Bijesni bjesni, jer je Clitorella rastresena, Predator toči zadnje kapi....situacija vrlo složena, no stara zaključuje da je slika od jednog od njezine bogate galerije secesijskih umjetnika(većina ih je pokrepala u Vrapču) i da je bolje da ju se ne stavi na zid. Clitorella

1 komentar:

noebius kaže...

Parafraza ne traži autorska prava ;-)