nedjelja, lipnja 06, 2004

Beatrice 2

Clitorella se u "krasnom" nedjeljnom jutru sjetila svega.Difovac je bio osoba od povjerenja, prvi izlasci u nekad popularne diskače, bio je sa njim. Znalo se da bu Clitorella propi osno dopremljena doma u strogo određeno vrijeme.Kao za inat, pred kraj izlaska počeli su sentiši, jedino ,kad je bilo dozvoljeno zagrliti,pleše se.Dugokosa plavuša, 13 godišnja Clitorella zagrlila je njega,plakala je u mračnom Lapu. -Clitorella moja, znaš da ne smijem.. -zašto? -premlada si! -za koga, za starce? -ja se ne bojim, zašto se ti bojiš? -premlada si i prelijepa! -što da se nešto dogodi? -a što, ne bih bila više nevina? Clitorella moja, sad bih ,što god hoćeš, na kraj svijeta,sad bih s tobom sve. -pa u čemu je problem? -Imam stroge direktive glede odnosa s tobom. Clitorella se izvukla iz zagrljaja i potrčala, jedva ju je dostigao, dobro je trčala, bila je brza, bježala je od direktiva, od sebe ,od njegovog straha, od svojeg straha, od mladosti, od svega. Sustigao ju je i snažno zagrlio i poljubio. -čekat ću Te -ja tebe neću. I nije, dan danas je sam,živi sam ,mamina prijateljica, profesorica očajava ,možda ih je trebalo pustiti da se vole.Negov brat, Clitorellin prijatelj, je na neki način isto otišao "krivim putem",kao i sama Clitorella i zapravo ,kad razmisli, život je tužna priča. Clitorella

Nema komentara: