subota, lipnja 05, 2004

Sve kriva ili svekrva 2

Zvoni telefon.Sinek iz prvog braka, nesretni student medicine. -Clitorella,teško mi je -svima je, dušo ,kaj te muči? -istukla si me . -je imal si 6 godina i imala sam debeli razlog. -voliš li me,kao dijete -pa naravno -grliš li Zlato? -Ne da se više, grlim koliko se da. -Mene je jedino grlio Predator. E, tu je Clitorella kapitulirala,rasplakala se. -mene je grlio Predator ,kada me stari ostavio kod nje na moru,bio sam mali. -Sinek, grlit će te mnoge, grlit će te žena. -to nije to. -obećaj mi Clitorella ,da ćeš me zagrliti na vjenčanju. Clitorella je po drugi put kapitulirala. -Mama mi je rekla ,da se tebi obratim ,kad mi je teško. Clitorella je kapitulirala i treći put. Sjetila se Sineka, nesretnog, razvedenih roditelja, bolesne mame i Predatora ,koji je u stilu pokušao ublažiti životnu tragediju.Clitorella je bila mlada i recimo zaljubljena,nije opažala stvari oko sebe, bilo je tu malo prvo Zlato, gazila je ,jer je bila opsjednuta sobom.To Prvo Zlato sad treba pomoć. Clitorella

Nema komentara: