subota, listopada 02, 2004

Odoh u Beograd život da promenim

Ode Bijesni u Beograd. Vratit će mu tamo izgubljen pogled na svijet, laserski. Clitorella se ipak malko zabrinula što je sa Bijesnim u međunarodnom komšiluku i nazove kliniku: _Pozdrav iz Zagreba, što je sa mojim Bijesnim? (zakikoće Clitorella) -Pa, dobar dan, jeste, sve lepo završilo, gospodin pušten na kućnu negu. Zovne Clitorella privatnu adresu, gdje Bijesni liže rane, kod umirovljenog, razvratnog patologa. -Dobar dan, ovdje Clitorella! -Ju bre gospođo,što ne dođete, ta, malo ga treba timariti, mnogo bre senzibilan. -Ha imate pozorište u kući, još koji dan gospon doktor imat ćete kaos!(ruga se ona) -Evo mužića, (najavi dr No.) -Joj, je...te boli me,joj žulja, milo, samo da ti čujem glas.,micko, joj pas rit boli .....(stenje Bijesni) -Ma daj, boli boli mene sve ,pa tko me pita,lumpuješ? -Ne ....ne čajeki.....ležim ....mrak.....sam sam.....milo gdje si ti? -OHO, pa ti mi tepaš, bit će da je gadno,može koji hep, nisu ti ništa dali? -Analgine. -Bolje išta nego ništa, pa nisu bez vraga trostruko jeftiniji nego u Zagrebu,malo su gospona iz Zagreba pričepili, štede na tebi,što si očekivao?Da će Beograd pasti purgeru pred noge, bratstvo i jedinstvo!(ruga se ona) -Micko volim te! -Čuj ,ti si zaista prolupao,traži drogu i strpi se, kako došlo ,tako će otići, ne cendraj! Tako Bijesni kuka, neka malo,mada je Clitorelli ipak žao. Clitorella

Nema komentara: