utorak, studenoga 30, 2004

Fatalni u viruznoj opasnosti

Clitorella ,u tim viroznim vremenima, voli narodne recepte, recimo ,med, domaća rakija, hrpa c-vitamina i gomila čaja i svi sretni i veseli, ako se još od dva aspirina dobro "ušvicaš", ma nema frke. Zvoni telefon, javi se prpošna Cliti: -Joj, krepal bum, pati Fatalni! -Zakaj? _Drma me temperatura 37,5 i sve što s njom ide. -Daj se spameti i primjeni moj recept ,antivirusni program. -Obraćam se Bogu i pijem zeleni čaj. -Ja sam zakleti vegetarijanac i anti alkoholičar ianti - tabletičar i sve ANTI..... -Pa umri ,anti! -Ne kužiš, ti živiš nezdravo!(Popuje Fatalni) _Dobro mi je, protiv terora hormona ne mogu, ali protiv viroze mogu, a ti si privilegiran, nemaš PMS! -Opire se Fatalni, kaže da grije mozak, pokriva se preko glave. Je, došlo je do"kur,c šlusa", mozak pregorio. Ljuta spušta slušalicu. Clitorella

Nema komentara: