subota, studenoga 27, 2004

Formula za odgoj,poštuj narav ili pajceke

Suočena brzim, tiumfalnim, krikovima maloga Zlateka, koji je najavio svoj neminovan dolazak u hrvatsku metropolu, zagrebačku džunglu, bila je prestravljena.Zapanjeno je gledala u Zlateko staro 3 sata kraj sebe, uspavano, kao u vlastito ogledalo. ISTA ona.Svi su joj "solili pamet,", da je majčinski instinkt nepobjediv, ali ona je znala, da je to doživotno nepoloživ ispit.Bila je iskreno zabrinuta.Dok su druge žene plakale od sreće, ona je zabrinuto, jedva usudeći se milovala Zlatekov nosić i molila nebesa. Kada je sa smotuljkom stigla kući ,Predatorov pogled joj je sve rekao. -Mama što da radim? -Dušo, život ide dalje, poštuj narav, ona je nepobjediva, ti si sama živi dokaz, koliko god se ja trudila, da te okrenem da plivaš nizvodno, ti si divlja u srcu ,plivaš uzvodno i u sukobu si sa svima. Ti si beskrajno dobra, ali si neprilagodljiva, zato imaš gomilu problema.Nema dušo formule za odgoj,kako kaže znameniti dječji psiholog,:Kada nisam imao djece mislio sam da znam sve, imam ih petero i shvatio sam da ne znam ništa!"Imala sam dobre ,samo dobre namjere u svim svojim bezuspješnim odgojnim metodama, ,ali sama znaš, bolje od mene što je Dante rekao o dobrim namjerama,kloni ih se.Ti si ti,a Zlateko je Zlateko, po mom mišljenju, a ti imaš 31 godinu,znam da je genetika nepobjediva. U taj tren dolazi čestitati Clitorellin tetak, vrsni veterinar i reče gledajući novorođenče:"Ja sam veterinar,ali o genetici znam, Clitorella ti si genetski ,po pigmentu puno jača od Bijesnog, ovo Zlato će biti isti TI,tako se ponašaj ,to sam ja testirao sa ždrebadi i pajcekima....bez uvrede!" -Clitorella, Zlateko plače........upozorava Predator. -Što da radim,plače Clitorella?! Idi k djeteu i voli ga to je formula. Clitorella

1 komentar:

Roberto Iza Valdes kaže...
Administrator je uklonio komentar.