srijeda, studenoga 24, 2004

Lampaši ili Sveti Martin

Alternativna školica ima alternativna štovanja, dobro svima poznatog sveca. Taj se štuje svakodnevno.Dječica su napravila od paus papira neke lampaše, pa sad roditelji i njihova mladučand hodaju oko školice. Atmosfera je za Clitorellu sablasna, još samo da stave kapucne i zna se, ako nisi bijeli ,onda crni ,bježi.Bijesni ponosno sa Zlatekom išao naprijed u špaliru, noseći lampaše, a Clitorella je nevoljko išla, noseći to čudo i "namirisala"tateka, koji baš nije sklon ovakvom alternativnom slavljenju Martinja. -Gospođo ,kaj mi tu delamo, malko sam žedan. -Je, malko ste alternativno ne žedni., doziva se svetac. -Ma je...ga, gdje je sad taj sa cisternom mladog vina? -U mislima. -Zakaj dečica ne nose lampaše ,a mi odrasli ,pa barem duplonjke? -Duplonjka ili demižonka, ili karnistar nije alternativan. -Prirodan je, ovo je nemoral! Konačno je Clitorella naišla na istomišljenika o moralu. -Čujte ima li tu kakav bircuz, da brisnemo? -U ovoj piramidi smeća nema, ima dučančić. -Evo vama ,nosite moj lampaš, ja idem dozvati bar dvije pikse ožujske ,bar to. -Naravno. Odskakuta tatica u mrak i evo ga sa piksicama. -Joj, dajte, da si nazdravimo, nije vino, ali nije niti lampaš. Doma Zlateko bezuspješno u kuhinji ponovno pali lampaš. ISUSE PIJ'ME GA DOK NE IZGORIMO. Clitorella

Nema komentara: