srijeda, studenoga 24, 2004

"Pametna prostitutka" ili olinjali periljek

Vuče se Clitorella umorna sa posla kući.Dosta joj je , ima tri šefa nad glavom, gomilu polupismenih(ti su najgori), žureći se zaboravila je u radnom stolu rokovnik, bez kojeg ne može, obožavani mobitel, jedan od tri trentno, etui za naočale i pernicu. Pa što pobogu i nosi doma. Ima naočale na nosu, da joj se ne polome u torbi,stakla u takvom masnom stanju, da su pogodna za "ajngemahtes sa noklicama", psuje, frizura se opustila, šiške padaju u usta, izgleda kao olinjali periljek. KATASTROFA. Gleda ispred sebe i moli Boga, da ju nitko ne prepozna do kuće. Krajičkom oka primijeti ,da joj na zebri staje "mrak" od auta, jebiga, vozi ga Batman."Pošteno zarađeno"pomisli podrugljivo.Odjednom se pale četiri žmigavca i izlazi pred Clitorellu,relativno naočit muškarac srednjih godina: -Smijem li damu povesti na piće? -Damu?Koga?Mene?????? -Pa ,oprostite, mislio sam da biste se rado sa mnom popili piće, i provozali , kupio sam auto!!! -Sad se Clitorella onako ispod masnih naočala i zastora šiški po ne zna koji put počela "igrati". -Pa kaj ste mene našli, glete kak zgledam, grad je pun modela ,koji bi život dali za provod s vama! -Izgledate, doduše malko umorno ,ali lijepo i pametno. Ne volim uštirkane balavice, da mi sline u autu. -Čujte, ljepota je prošla, a pamet pobjegla,ostale su godine. -Nisam ja balavac, znam ja da se vi šalite, vi ste izuzetna mlada dama. -Da sam izuzetna ,ne bih ovako izgledala...niti mlada ,niti dama. - Da ste dama ne biste pješačili, pa, da vas odvezem kući. -Ne treba,već sam doma. -Obećajte mi, ako se ponovno sretnemo ,poći ćete na piće i kružni obilazak Zagreba. -OK!!! Clitorella,(divlja u srcu, sve bi dala za provod),što se može , ići kući i lomiti vrat preko Lego kockica i pikula, te slušati pamatovanja Bijesnog, koji je u pubertetu ili klimakteriju, niti sama nije sigurna. Clitorella

Nema komentara: