srijeda, prosinca 08, 2004

Šešir

Zvoni mobitel u melodiji razigrane klavirske sonatine, misli Clitorella, pa koji je to vrag.Pilji Clitorella u novi mobitel jedan od sedam , ne znajući koji je to broj, niti koji svira.No, hajde, neki poziv nepoznat, zove. -Dobar dan, imam vaš broj na zaslonu, tko ste vi? -Ja sam Plačljivica, nova profesorica engleskoga(slini ona) -Aha, školica, pa što je bilo, (Zlateko je nešto izvelo) -Znate, vaše Zlateko je usred sata izašao iz razreda i u hodniku ispraznio koš za smeće na pod i stavio koš na glavu i ponovno ušao u razred, ja nisam znala što ću s njim(nariče narikača sa pedagogije) -Znate nova sam ,imam 14 dana staža. _Zavidno, ali da li je vama jasno kakva je to škola?Da li je vama jasno da se smisao za rad sa djecom ,ne može naučiti?Svi smo imali tremu prvih radnih dana pa što?(bombardira Clitorella) -Pa dobro ,a što biste vi učinili?(naglo se ustoboči div pedagoške znanosti) -Ja bih se nasmijala i rekla, da ima najsmrdljiviji šešir na svijetu.(smije se Clitorella). Prasnula je u smijeh, zamislila si je Zlateko, kako mašira po razredu sa košem za smeće na glavi. Na kraju je ipak, Ona Koja Čisti imala pravo buniti se ,a ne Cmizdravica. Clitorella

1 komentar:

Hal kaže...

Lijepo je vidjeti da vas ima i ovdje :)