utorak, prosinca 07, 2004

Tuga ili grom iz vedrog neba

Rano jutro.Mrak.Clitorella sjedi i gleda u strop,sjeća se Predatora, opet je curica koja plače u mraku.Da, opet je curica, koja bi najradije plakala i zvala Predatora, ali kako joj je i sam davno rekao, da li će si to moći priuštiti.Naravno, Predatora nema, ali niti suza nema.Clitorella teško plače,osim u ekstremnim situacijama. Digla se iz kreveta i obišla, "ušuškala" Zlateko .Nije baš pomoglo, da zagrli Bijesnog, nema šanse, "izgubili su se",a Fatalni?On doslovno umire zbog vlastitih nakaradnih životnih stavova. Fatalni i Clitorella se dugo nisu vidjeli ,ali su bili u svakodnevnom telefonskom kontaktu.Fatalni je zapao zbog automobila i koječega u dugove ,pa je radio dan i noć, a ona baš i nema vremena sastajati se.No, neki put je svakako bolja varijanta znati, da će netko nazvati, da će razgovarati o lijepim stvarima i da je netko "tu", to je važnije od samog susreta. On je već postao svakidašnjica ,Clitorelline kolegice, su ga doslovno prihvatile, kao nešto ugodno i normalno, čak bez primisli i zlobe, još su je pitale ,kada će svatovi.Svi su se zafrkavali na tu temu, unio je "nešto"ne samo u Clitorellin život, već uopće na sve njih oko nje. Prije tjedan dana ,opet zvoni telefon i kolegica viče: -Clitorella za tebe!(sa poznatim tonom, zna se Fatalni) -Čuj, loše mi je! _Čujem po glasu, šmrcaš i promukao si, niš, viroza. -Ma ,ja obredno opet gladujem, ništa osim sirutke. -Je, zgrabilo bu te još više, jer si slab. Drugi dan. _Bok, ne vozim, doma sam, ne mogu iz kreveta, imam4o temperaturu. -Pa evo ti savjeta narodnog, litra toplog čaja ,dobro obdarenog medom i domaćom rakijom, 2 aspirina, par deka i poplun, utopit ćeš se u vlastitom znaju, prespavaj i drugi dan pod vrući tuš i bit ćeš ko ptičica, (savjetuje Clitorella) -NISI NORMALNA, NUDIŠ MI TABLETE, PA JA TO NE PIJEM, MED TO JE SLATKO, ALKOHOL, JA NE PIJEM!!!!!!!! Clitorella se prestravila, ne zbog toga što je govorio, već zbog glasa koji je zao i opak.Pa koji je to u stvari luđak, pod maskom ugodnog kavalira? -Idi liječniku. -OPET TI ONI SU VRAZI ,SOTONE,NIŠTA NE ZNAJU,ONI TE ODVODE U SMRT!!!! -Nemam riječi, neću te gnjaviti, javi se kada ozdraviš(rezignirano je prošaputala) -Ozdravit će me moj Svevišnji. Clitorella je par dana bila u šoku u par dana takva drastična promjena.Ništa joj nije bilo jasno. Nije izdržala ,nakon par dana ga je nazvala.Jedva je govorio i molio ju ,da ne zove ,da ga "ubija" i sama zvonjava telefona da, mu je slabo,da nema snage niti za razgovor ,niti za SMS. Kraj Grom iz vedrog neba. Ne zna što se s njim događa, što se zaista dogodilo. Nije sigurna, da li je to tuga koju osjeća,praznina? Nema druge, nego čekati, život će joj dati odgovor. Clitorella

Nema komentara: