utorak, veljače 08, 2005

Clitorellina Glembajevština

Prvo ispracak ,baka i deda se jesu prstenovali pred bogom i ljudima 1920, ali Ivo je umro1939. -Maca ,bil sam jučer s pajdaši, s Gavrilovićem, bu rata! -Ma kaj ,ne kod nas.Macu, baku Macu su samo zanimali ratovi sa šeširima, krojačicama poslugom, nepedantnim zlatarima...tko , baš nju ,pa politika zanima. Ima ona svoju domaću kompliciranu.-Maca, slušaj me, sutra bu Gavrilovićev radnik dofural konzerve, kobasice, sve to spremi, rat bu, da ne gladujete, sve sam se dogovoril-Trezan ili pijan, vas dvojica se uvijek naločete i stvarate biznis. -Je da bi besposlene dame mogle u punoj paradi olajavati u Gradskoj kavani i imati hrpu posluge. Neko to mora zaraditi. -Maca, gdje se oni dukati kaj sam ti dal na vjenčanju. -Pa znaš li ti koliko ja šmuka imam, ali mislim da znam. Maca čuvaj, za to bu se u švercu kupovalo.-Gdje je menora zlatna menora dr.Hofmanna. -Je na stolu. -Isuse Maca, samo mi Gestapo treba, zazidat ću je u špajzu. -Čuj Ivek, ti si stvarno jučer s tim kobasičarem preveć popil.Ja moram k modistici, ovaj ukras nije za taj tip šešira.-Maca, gdje su deca? -Ti to pitaš nikad te doma nema, pitaj guvernantu, valjda v školi. Ivo bi i dalje pitao, al je vidio ,da Maca fura svoju priču. Sve se obistinilo, do 1943. su papali Gavrilovićeve konzerve i kobasice, kupovalo se sa dukatima. Da buju partizani sve zeli, i to je rekao, nije vjerovala,Gestapovska racija je banula, jer je jedna guvernanta bila Predatorova, ali Židovka, jedva se spasiše. GLEMBAJEVŠTINA 2 _Maca tu su slike. -Isuse ,kaj bum ja s tim risarijama. -Maca gladni ,za gablec su prodali ,ima tu neki Kraljević, obećava. Maca je naravno slike koje se danas ne mogu kupiti, pohitala iza vitrine.ČITAVU PINAKOTEKU GLEMBAJEVŠTINA 3. CcLITORELLA SE BORI SA OSTACIMA IMOVINE, DIGLA KREDU ZA SVE, JEDVA SPAJA KRAJ SA KRAJEM.NEMA 10 KN ZA KAVU,UNUKA JEDINICA, JEDINA NASLJEDNICA. Clitorella

Nema komentara: