četvrtak, veljače 10, 2005

Odgovor zna samo vjetar

Zbog naslova bi morala platiti Simmelu autorsko pravo, ali ne baš zbog jedne rečenice. Da ,trčala je dugonoga plavuša kroz Kamenita vrata iz popularnog Lapa i "difovac" za njom. Trčala i plakala. Grlila ga je uz "Dark side of the moon", i molila da ju poljubi, barem. Osjetila je je ono što se SAMO JEDNOM U ŽIVOTU osjeti.Počeli su se ljubiti. TO JE BILO TO. Idućeg vikenda, odnosno subote" nije mogao," Lap je propao, Lap, na kojeg je mislila pod nastavom, zbog kojeg je popustila u nekim predmetima. ZAŠTO? Nakon 25 godina , ne vjeruje da je Predator imao dogovor s njegovom mamom.Niti sama ne zna ,nije ju možda, sigurna je nije ju željla za snahu.Uzdržavali bi se oni, pa , kontracepcija je i tada postojala? Srela ga je jučer u gradu, isposnički mršav, bavi se zen budizmom ,sjena DIFOVCA, u PUNOJ KONDICIJI, bio je pravi razvijen i pomalo korpulentan. -Bože, ti si crnka? -Bože, tebe nema, ti si sjena, što ti je. -Pjem zeleni čaj i jedem rižu. -Samo to? -Da. -Nasmij mi se Clitorella, imaš lijepe zube i karakterističan osmijeh, imaš isti pogled! Nasmijala mu se. -Sam si? -Da, namam djevojku, niti ženu,mama je očajna. E, sada je Clitorella prasnula: -Da, mogla je biti i prabaka, a ti normalna osoba, što sad hoće, kako ju nije sram, zašto nas je odvojila ,ZAŠTO????? -vJERUJ MI NISAM JE JEDNOM PITAO, ŠUTJELA JE , DOBIO SAM STROGE DIREKTIVE I ZABRANE U VEZI S TOBOM. -Što se mene tiče nek crkne u očaju da si samac,ali žao mi je nas. -Možda imamo šanse? -Koji apsurd,danas sam prestara, udata sam i imam dijete i gomilu obveza. Clitorella

Nema komentara: