srijeda, veljače 02, 2005

Tri za deset ili o Hreljiću u braku ili o bračnim vodama na Sjevernom Atlantiku

Puše Bijesni, kopa traži neke papire, ludi na nered ,koji su on i Zlateko napravili, traže se zagubljeni nalazi, telefonira se u isto vrijeme na običan i mobitel, ili se na jedno uho laje na jedan, a da drugo uho na drugi,psuje se i sve tako idilično ,srećom Zlateko je u školici. -Pas mater tu se ne može ništa naći, urla Bijesni. -Pa nije niti čudo, kad svatko ostavi ,kako mu padne iz guzice,slegne ramenima Clitorella. -Ti se brineš samo za toaletu, a mi jadni? -jJ kupio si 20 pulovera, 20 pari hlača, o kombinezonu za ribolov na Sjevernom Atlantiku da ne govorim....nabraja ona. -Jebo te, zvoni mobitel? -Nije čudo ,pa imamo ih 5, čiji, baš me briga. Počne lov na mobitele i propuštene pozive. Bio je Clitorellin. -Čiji je to broj? -Nemam blage veze.(zaista nije imala) Da dao sam ti sve u životu, ono NAJSKUPLJE vjerovao sam ti, a ti si površna, baš te briga, čitavog sebe unio sam u brak, a ti koketiraš okolo i povlačiš se sa muškarcima. -Ja sam slobodoumno odgojena ,kuri ona.(čiji će sad kristali u zrak) Ja se brinem, ja sve ,a TI???Ne može se kupiti POVJERENJE. -Sve se može kupiti,, barem danas. -Na Hreljiću tri za deset. Usput odi u Sabor i lamentiraj, siješ tako prodornu energiju ,to ni Šeks ne bi izdržao ,ili bi te izubijali i bacili van, ili bi svi popadali pod stol od slabosti.. Clitorella

Nema komentara: