subota, siječnja 10, 2004

utrka s vremenom...

U Zagrebu je danas tih i miran, zimski dan. Sunce se navirilo. Odlučio sam se konačno pogledati treći dio trilogije Gospodara Prstena. Prvi pokušaj - multiplex. No gužva pred redovima stvorila je u meni klaustrofobični osjećaj. Rezervacija putem net-a? Zanimljiva opcija, kada ne bi trebalo kartu podizati pola sata ranije i sve u tom stilu, i kada bi to konačno - radilo. Stoga sam u najboljoj maniri koju primjenjujem u fast food restoranima, nakon što nisam bio poslužen kroz x minuta - otišao. Put me nanio u centar grada, te sada čekam pred natpisom "kino" i piskaram ovaj tekst u toplini cyber caffea s mirisom pizze... znate koji. Cvjetni trg je osobito živahan večeras. Nekakva utrka, ima i nekakva najava (totalno blijedo zvuči osim što najavljivač na trenutke spominje svoju punicu ili tako nešto). Jučerašnji dan je bio uistinu poseban za mene, no o tome ne bih pisao... nije đentelmenski. Ruljo, ajd bok.

Nema komentara: