nedjelja, siječnja 30, 2005

OKRUTNA - bajka

Negdje u daljini, dvorac se mrk i taman dizao, okruživale su ga teške magle, snjegovi, kiše i tuče nesmiljene. Unutar debelih zidova, naizgled, je bila ugodna atmosfera, no čim bi se Clitorella pojavila ,vukući za sobom teške skute, skupocjene haljine, sve je zamrlo. Bila je prelijepo obučena, ali imala je olovo u pogledu. Mali princ se igrao u kutku i zazvao:"Mama!"Clitorella je sa odvratnošću, što joj se uopće netko obraća, pa bio to i vlastiti sin reče:"Ja sam kraljica ,ne mama!" Posluga se užasavala same pojave, a da se nekom obrati!? Odjurila je vukući svoje nebrojene krinoline , u tamne odaje, ogledalo je bilo u kutu. -Ogledalo ,reci mi što vidiš? zagrmi ona. -Vidim ženu lijepu ,ali okrutnu, gdje joj je srce? -Srce, kažeš, iščupali ga svi, pa što hoće ,nema srca, svi su zli, kada mi je bilo najteže, nikog nije bilo. NEMA.MRZIM čitav svijet. -A princ? -No da, naležala sam se, namučila, urlao je noćima...... -Kralj? -Budala, u svojim snovima, mene u tim snovima nema.... Ogledalo je uzdahnulo, okrutna gospodarica na sve ima odgovor. Pada sa neba kiša, tuča netko se usudio pokucati na glavna vrata!!!! -Tko je ,upita usplahirena sluškinja. Idem ja ,reče Clitorella , dalje vukući svoje skupocjene skute. Na vratima muškarac sa dvoje djece, na pragu odrastanja, moli za sklonište, zbog djece. Olovan pogled(sjetila se majke svoje), postao je manje olovan. -Uđite! Posliga se razletjela da ih smjesti i zbrine. -Prostrite stol u glavnoj dvorani!!! urla Clitorella. Vaša visosti ,to se čini kada je kralj tu, plače sluga. -Nema kralja, moja riječ je zakon. Sjeli su za stol.On se ispričavao, da nije imao djecu, ne bi se usudio. Ona je šutjela. Odjurila je nakratko i pohitala u svoje tamne odaje, da pita ogledalo. -Što vidiš? -Vidim, lijepa si, ali vidim srce!!! -Srce, kažeš? Vratila se u još ljepšoj toaleti i ponudila strancu i djeci smještaj, na opće čuđenje posluge. Pogledala je sina ,koji se u međuvremenu sprijateljio i smijao na sav glas. Njegov smijeh, pogled stranca otopio je olovo u pogledu. Clitorella

Nema komentara: