ponedjeljak, srpnja 05, 2004

Ivica 2

Počeo je novi tjedan. Moram priznati malo mirnije nego prethodni. Polako se uhodavam i posao, a i moj mozak je počeo surađivati. I neke sitnice su sjele na mjesto, a i dan je brzo prošao i nisam na kraju dana bila potpuno iznemogla. Mob mi se zanio danas popodne. Kako sam off the market tjedan dana (zbog posla), danas sam bila jako tražena. No nekako me nije to razveselilo...iskreno godilo je mom egu, ali ... Vidim da me zafrkavate zbog Ivice. Istina je da Ivica najverojatnije ima Maricu, ali je to doista ne znam. Čovjeka nisam vidjela tri godine i ja sam živjela svoj život. Nemam iluzija da će Ivica okrenuti moj broj, a ja sam svoje napravila. Dala sam mu do znanja da mi se sviđa tj. da budem precizna pozvala sam ga na kavu. Odbio je. Možda iz krivih razloga, ali neke stvari ja ne mogu promijeniti.

Nema komentara: