četvrtak, srpnja 08, 2004

Ni da mi plate...

Jučer sam na Nova televiziji navečer, u neko vrijeme, pogledao emisiju "Leteći start" gdje dva tima idu po Rijeci i natječu se tko će prvi naći nekoga tko pristaje ići na Krf, Grčka, na 7 dana odmora, ali pod uvjetom da krene odmah. Sve plaćeno, đeparac 150 eura (bar se tako činilo). E sad, rondaju oni po cijeloj Rijeci, jedna cura in navlači, pa malo čekaj, pa mi dođe dečko, pa bi malo obavila ovo ono... i na kraju njena mama kaže "zlato nemaš Putovnicu". Pa banana za taj tim. Hodaju oni po ulici i saljeću prolaznike, ali nitko ne bi badava na put. Osim jednoga. E taj to uspije, ali nakon navlačenja sa time da li će dobiti slobodan dan pa zovi bla bla... da li je uspio osigurati si slobodne dane? To nam ostaje nepoznanica, tip je uzeo vaučer za put, digao lovu, ali da li će uspjeti otići, to nam kamere ne pokazuju. Danas hodam ja gradom. Išao bih negdje, ali sve paket aranžmani, sezona, minimum 7 dana. Cijene? Prava sitnica. Nije uopće problem otići negdje, može se to priuštiti. Kako bi to rekao Gnyus u seriji "Državnik novog kova" ... što je za nas 10 funti? Jedna malo bolja cigara, ili socijalna pomoć ciganskoj obitelji za tjedan dana... a ja znam za što bi ja radije potrošio novac" Čitam ja Bug magazin. Raspisali se o "Team Building" seminarima, kao rafting, pentranje po liticama, lijepo ide poduzeće, nije to kao sindikalni izleti nekada, već "sve organizirano"... cijena? Prava sitnica, 7 dana 500 eura... Ma sve je "organizirano, 7 dana" no moraš imati vremena. E tu smo braco. Da bi imali vremena, moramo imati godišnji odmor. Ili nas poduzeće mora poslati, dakle putni nalog. Neki to dobiju odmah. Drugi se moraju najaviti 3 mjeseca unaprijed, naći si zamjenu i još se duboko nagnuti njegovom Vojvodstvu ŠEFU. Gledam ja propuštene prilike. Dva puta dobio sam na "nagradnoj igri" vikend negdje, 3-4 dana sve plaćeno. Nudili su mi sponzorstva za odlazak na kongrese, samo da odem i da se sjetim da me baš ta firma poslala, ništa mutno, sve legalno i dobronamjerno. E ali nisu to ponudili ŠEFU nego meni. Pa ako se nisam najavio 3 mjeseca unaprijed, nema slobodnih dana, može godišnji ali nađi zamjenu. Nema ni izaći ni na sat vremena na stručno predavanje, organizirani predavači došli iz Amerike, samo treba šef pustiti, ali zamjena? Tko će organizirati posao taj jedan sat koliko traje predavanje za radnog vremena? Moraju se potpisati šefovi, a oni ljuti jer ovaj put se ne zove njih, ma treba in naći dok nisu na putu, jer putuju oni, njima lako otići, oni potpisuju. Drugi trebaju naći "zamjenu". A to teško naći... Skauti NOva TV-a imali tešku zadaću naći nekoga da pokupi sa ceste 500 eura, kaže "ćao" i ode na odmor 7 dana na Krf, Grčka. Treba samo putovnica. I malo pameti, da se kaže baj baj svima onima koji tlače i ne dopuštaju da se uzme novac. Koji leži na cesti, ali za to traže - naše vrijeme. "U posljednjim danima neće biti vremena..." Put pod noge, dok još imate vremena.

Nema komentara: