subota, srpnja 03, 2004

kuda koji mili moji

I tako, konačno prvi dan godišnjeg odmora. Jučer naganjanje posla, da sve bude završeno na vrijeme, sva papirologija, priprema budućih poslova da ih suradnici mogu napraviti bez mene... sve u svemu crknuo sam. Poslje posla nabavka ljetne odjeće, shopping zbog shoppinga... relaksacije radi. Ugodno s korisnim :-) Nisam stigao ni televiziju pogledati, kad sam se vratio sa svega ravno u krpe na spavanjac... Prekjučer je bila dodjela Vjesnikovih nagrada. Nakon druženja sa prijateljima, otišao sam u knjižaru i kupio nagrađenu knjigu. Žao mi je što ju nisam imao sa sobom, možda bih uspio nagovoriti autora da mi ju potpiše ;-) Što dalje? Dan - dva ću uživati u blagom neznanju što će biti dalje... odmor je upravo to, kad ne moraš sve planirati. Za kraj, dva teksta za čitanje, iz friških novina: Emotivno zlostavljanje u obitelji često vodi fizičkom ili seksualnom nasilju Ostracizam ili "tiha misa" - Zlostavljanje na radnom mjestu verbalnom izolacijom

Nema komentara: