nedjelja, studenoga 21, 2004

Nedjelja

Čudno se osjećam danas. Nedjelja je…vani sunce..jest da je hladno. Ja sjedim u toploj sobi i blogam, a na blog.hr se ne može. Kosa je oprana i iako je ima kao u priči nastojati ću je osušiti prirodnim putem jer moram si priznati taj mi se moj natural look najviše sviđa. Jučer nisam izašla, a u petak sam otišla jednim drugim putem, a nažalost ne blogerima koji su se opet izvrsno zabavljali. Mob je prepun poruka, a mene zanimaju samo one o prodaji AX. Nisam imala pojma da je danas tako teško prodati rabljeni auto. Naime u poplavi kredita za nove aute rabljeni su prilično izgubili na vrijednosti i nije ih lako prodati. Očuh je već drugu nedjelju na sajmu i javlja kako ih puno gleda autić, ali pravih kupaca nema. Ja se ipak potajno nadam. Sad sam ga počela oglašavati po lokalnim radio postajama i unatoč nekim upitima, auto još uvijek stoji na dvorištu….No zato novi služi fenomenalno…Nisam imala pojma da je automobilska industrija toliko poboljšala male automobile. Očito je konkurencija ogromna u tom segmentu i to je to. Vjerojatno zato i nitko neće strare aute jer je razlika u kvaliteti velika i svi žele novo. Sad se preko icq javljaju ljudi i razgovoram se sto na sat. Ne mogu pisati istovemeno i pričati. Ode ja….

Nema komentara: