petak, svibnja 28, 2004

Retro look

Kako brzo vrijeme prolazi... nakon što sam u nedavnom postu pokazao divljenje socrealističkim grafitima, naletim slučajno na jedan retro "seljachki" ali vrlo realan tekst... Najgore je što sam te umotvorine jednom i ja izgovorio (nisam bio uračunjiv, naravno, imao sam tada samo 6 godina a djecu u toj dobi se ne može goniti po kaznenom zakoniku). Dakle, ponovimo te gorde riječi:
Svečano pionirsko obećanje Danas, kada postajem pionir dajem časnu pionirsku riječ: -da ću marljivo učiti i raditi i biti dobar drug; -da ću voljeti našu samoupravnu domovinu Socijalističku Federativnu Republiku Jugoslaviju -da ću razvijati bratstvo i jedinstvo i ideje za koje se borio Tito -da ću cijeniti sve ljude svijeta koji žele slobodu i mir
Što je od toga ostalo? ad 1: učio sam i radio, to mi je životna pogrješka jer se to ne cijeni u $$ u ovoj zemlji; ad 2: dobar drug - he he figa. ad 3: domovinu volim, no to se sada zove "malo" drugačije ;-) ad 4: da ne bi. Bratstvo - jedinstvo sada se zove "kandidati za pridruživanje" i "pakt za stabilnost" i bla bla... a o idejama putovanja po cijelom svijetu, gledanja sletova u Kini, da tako bi se dalo živjeti... no ne, nisam ljubitelj bijelih uniformi nakićenih bezbrojnim ordenima s dijamantima i zlatom. Ne volim se kititi. ad 5: cijeniti sve ljude svijeta koji žele slobodu i mir - ta mi je najbolja. Na kraju ispada da se dijela te zakletve i danas držim. Stoga, Respect!

Nema komentara: